דין תענית בתשעה אב לאשה מניקה
שאלה: שלום, התינוקת שלנו בת חצי שנה והיא ניזונת אך ורק באמצעות הנקה. האם אשתי צריכה לצום כרגיל בתשעה אב? תשובה: שלום רב, אשה מינקת צריכה
דף הבית » דין תענית בתשעה אב לאשה מניקה
שאלה: שלום, התינוקת שלנו בת חצי שנה והיא ניזונת אך ורק באמצעות הנקה. האם אשתי צריכה לצום כרגיל בתשעה אב? תשובה: שלום רב, אשה מינקת צריכה