הגיית ד' רפויה
שאלה: ידוע שלתימנים ולחלק מהספרדים יש מסורת להגיית ד' רפויה, שמאפשרת הארכת הד' במילה "אחד" ב"שמע ישראל". האם אשכנזי גם צריך לעשות כמוהם? האם אפשר
דף הבית » הגיית ד' רפויה
שאלה: ידוע שלתימנים ולחלק מהספרדים יש מסורת להגיית ד' רפויה, שמאפשרת הארכת הד' במילה "אחד" ב"שמע ישראל". האם אשכנזי גם צריך לעשות כמוהם? האם אפשר