הגשת תביעה – כן או לא?
שאלה: שלום לכבוד הרב. ברשותו, אני מבקש לקבל חוות דעתו ואלה הדברים בפירוט. התאלמנתי לפני שלוש וחצי שנים. כחצי שנה אחר כך פגשתי אשה
דף הבית » הגשת תביעה - כן או לא?
שאלה: שלום לכבוד הרב. ברשותו, אני מבקש לקבל חוות דעתו ואלה הדברים בפירוט. התאלמנתי לפני שלוש וחצי שנים. כחצי שנה אחר כך פגשתי אשה